Sunday 29 July 2012

My Birthday



Assalamualaikum!! ape kabor yop ? hahhaha rindu lah kat blog ni :3 hehehhe eh jagan terliur pulak tegok gambar kek ni tahu lee sekarang tegah puase sabo yop!...hahhaha sabo ni ujia dia bulan yang mulia ok  :) hahhahaha ok kali ni nak stroy pasal My Birthday . Semua tahu and ade yang tak tahu kot birthday aku 27.6.1996 pejam celik dah 16 tahun alhamdullilah masih bernafas lagi huuhuhuhu.

Mesti ade yang tertanya asal lah baru sekarang nak stroy padahal birthday aku dah lame lepas huhuhuuh sorry naik lori! BZ 24 jam kalah YB tau ^_^ huuhuhuh yelah dah masuk umur 16 tahun ni semua dah berubah . Aku pun kene lah rajin kan diri stdy tahu depan dah nak SPM memang cepat mase tu berjalan aku ni pulak bukan dalam golongan bijak + terlebih rajin  toww exam yang lepas ni pun cukup-cukup makan . Tapi tu semua bukan alasan untuk aku tak nak berusaha ...Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka...SO kene usaha lebih cikit lah lau nak berjaya aku pun ade lah jugak cite-cite nak naik kete BMW hehhehehe :D Dimana ada kemahuan disiti ada Highway...

Ok lah berbalik kepada stroy birthday tadi (hehheheh jauh benorr lencong dari cerita asal ) kebetulan seminggu sebelum birthday aku keluar lah PIZZA terbaru dari Pizza Hut! mak aiii iklan dia boleh buat orang terliur hahahahah aku pun cakap lah nak Pizza kat ayah aku huuhuhuh memang anak ayah toww :3  mule-mule tu ayah wat macam tak dengar je hoohohoho sehari sebelum birthday aku ayah cakap nak belanje makan nasi kandar jerr sbb adik-adik aku tu memang suke giler nasi kandar . Aku pun macam redha je lah dari tak dapat ape eh! habuk pun tak dakk ...

Hari yang aku nati genap lah umur NOOR ATIQAH BINTI MOHD SAAD 16 TAHUN ..tahun ni tak buat birthday party pun macam tahun lepas sebab aku dilande penyakit malas tahap gabban >_< huuhuhuhu bertuah punye anak dara. Aku ingat kan ayah aku balik lambat Tak ku sangka Tak ku duga ayah balik awal. Mule-mule tu aku tak perasan yang ayah bawak balik Pizza yang aku idam kan tu and kek .. time tu pulak aku dok terperam dalam bilik jee mane lah aku tahu konon nak diet huhuuhuh tapi bile ayanh sebut Pizza terus lari gi dapur  hehheheh tak senonoh betul lah anak dara ni >_<" 

THANKS!! AYAH and MAK love you so much <3 ^____^ Saya bersyukur kepada ALLAH alhamdullilah! sekia terima kasih kepada mereka yang sudi membaca stroy yang tak menarik ni hehhehehe pissss ( ^_^ )V


No comments:

Post a Comment